بدون شک مهندس محمود کریمی عضو چهارمین دوره شورای اسلامی شهر ابوزیدآباد بعنوان معتدل ترین عضو ادوار گذشته شورا بود که در دوره پنجم در عین نا باوری از حضور در شورای شهر باز ماند . ایشان که سابقه ی بلند مدت مدیریت در وزارت بهداشت و درمان را در کارنامه خود دارد، به توصیه مرحوم مادرش پس از باز نشستگی برای خدمت به مردم ابوزیدآباد به این شهر بازگشت و وارد گود شورای شهر شد . هر چند ایشان در دوره قبل با رای بالایی انتخاب گردید، لیکن در ادامه با بی مهری های برخی از اعضای شورا مواجه شد ولی با تدبیر بالایی در تعامل بین اعضای شورا ، شهردار و مردم اهتمام ورزید و تا پایان دوره شورا از مسیر اعتدال خارج نشد . حال باید دید که آیا اعضای جدید حاضر به همکاری و استفاده از تجربیات ایشان خواهند بود یا...