او مي ماند و تدبيرش...
شنيده ها حاكيست، اصولگرايان سنتي ابوزيدآباد با برگزاري جلسه خانگي در منزل يكي از اعضا در تلاش هستند تا با دعوت از سرليست خود كه در انتخابات شوراي قبل با عدم اعتماد و نبود مقبوليت مردمي از راه يابي به شورا بازماند، بار ديگر او را مجاب كرده تا در اين دوره نيز يك بار ديگر اقبال مردمي به طيف او را محك بزنند.
هر چند ايشان با دور انديشي مي داند كه شكست در انتخابات قبلي به معناي خداحافظي مردم ابوزيدآباد با تفكر افراطي او و دوستاش بوده است و به همين دليل از ورود مجدد به اين كارزار خودداري مي كند اما برخي از دوستان وي در صدد هستند تا با غرور ناشي از پيروزي در انتخابات مجلس؛ او را براي اين معركه به بازي گرفته و شايد براي هميشه او را از چشم مردم بیندازند.
او مي ماند و تدبيرش...
+ نوشته شده در شنبه بیست و پنجم دی ۱۳۹۵ ساعت توسط BISNA
|