آقایان شورا لطفا کمی به فکر مردم باشید
در حالی که حدوده هشت ماه از انتخابات شوراهای شهر و روستا و نزدیک به پنج ماه از شروع فعالیت شورای پنجم می گذرد ، شهرداری ابوزیدآباد همچنان با سرپرست اداره می گردد. هر چند مردم انتظار داشتند با شروع فعالیت شورای جدید، وضعیت شهردار روشن شود، ولی ظاهرا آقایان عهد خود با مردم را فراموش کرده و میدان شورا را با میدان مسابقه طناب کشی اشتباه گرفته اند. امیدواریم هرچه زودتر عقلانیت بر احساسات فائق آمده و تصمیم صحیحی که به نفع مردم است اتخاذ گردد.
+ نوشته شده در چهارشنبه ششم دی ۱۳۹۶ ساعت توسط BISNA
|